Wednesday, January 9, 2008

Oh you know...

So, it's the third day of school and I already have a teeny crush on my TA. :D

31 comments:

Eliza said...

what class is this?

ashleyO said...

International Standard Ballroom.

Dance 284...no worries that I skipped 184...I already have the posture down pat!

shauna said...

No worries...Adam did it right?

ashleyO said...

No that would actually be a student/teacher relationship....

Eliza said...

So then yours is MORE legal. BTW is he single?

ashleyO said...

hahaha yes...more legal. He has no ring on his finger. As for a gf I have no idea. But today in the dance training room i was sitting on the floor talking to my friend Ashley and I said something funny and he laughed. He was off on a Pilates bed. I didnt know he was even listening. Anyway, I sound like a 14 year old.

hahaha

Alli Easley said...

I was thinking about this last night. So cute. Also, you don't sound like a 14 year old girl, you sound like a happy girl, a girl who's ready to live life. Can I get a whutwhut?!?e

Mandy said...

yeah for crushes! so cute.

-KJ said...

Hehehehehehehehe! I am getting giddy! I love hearing about crushes! I think you are allowed to be flattered/excited that he was listening in on a conversation of yours! I say he is interested. At least it is piqued.
I say you accidentally graze his butt with you hand if you dance together. Then blame it on your posture. Then he can say that he can help you work on it after class, maybe over dinner. Then you can both eat or not eat garlic so when you kiss later that night it won't be bad.
BTW, eating or not eating garlic is kind of like talking or not talking, if you know what I'm sayin'.

Eliza said...

or when you're looking at a person with your eyes closed and then when you look away you open them and so on....

I say you be chatty with him....show you have interest.

ashleyO said...

I wonder if he recognized me...I'm sure he did because my hair was in 2 pigtail braids both days. Anyway, Kissy...that was awesome! lol I'll have to remember the grazing part. I mean what?!

Too funny.

And Liza I'll have to try that looking technique out. It sounds like it would work. But yes I'll try the chattiness out.

(I'm OFFICIALLY in that class as of today! Thank goodness for being a dance major AND a senior!!!! Yay! I was like 1 of about 5 girls that got picked out of about 20ish to be able to add.) Sign?.....!

Lyd said...

Dude. I love it. Crap like this never happens to me. I just have a crush on guys that might not even know who I am or they're interested in someone else, or so I think. What ev'. Maybe I'll get married in like 25 years or something like that.

And you do not sound like a 14 year old! I agree. You just sound happy and gitty!! Tee hee!

Lyd said...

Oh, and I love your page by the way! :)

Ryan & Megan said...

dude i dare ya... get a pic with him!!! lol

ashleyO said...

Thanks Lyd! Liza sent me the background and said she thought of me...so I HAD to use it! Thanks to Liza for that.

And Lydia!!! I could just punch you in the teeth right now! Open up more. Talk to guys and flirt. I know you can do it! We are related. It runs in the blood. And if they are stupid and can't take the hint they aren't worth your time anyway!!! I've learned that and I've moved on right to the next HAHAH!!!

Megan, I'm going to do it!!! Once I get my new phone activated I'll take a secret picture of him to start it off!...15 more weeks of this fun time to work my magic. jk

Lyd said...

Yeah, but the thing is, the ones that want to flirt with me, I no likie them and I don't want to lead them on, because they're yucky. And when I like a guy, one of my roommies likes him too...and so, you know. If I just spoke up when we first met him, I think that I would have had a chance. And seeing as how it's only been like 6 days up here, I think that I will have more opportunities. Church starts tomorrow...aka Are there any hotties in my ward; let's see.?! Sighs.

Eliza said...

well..lyd...any hotties?

Lyd said...

Hmm, there is one guy. He's really cute and funny, but not so much a "hottie." I'm meeting the peeps in my ward tomorrow at a social, so maybe I'll see some hotties there. And there is no luck in my classes because there is only one guy and he's married and I'm only takin a religion class other than ID, so... Yeah. I'll let everyone know my "status" on the hotties! :)

-KJ said...

Funny is big Lyd!
Ash, get a pic! Be sneaky. Be like, I am trying to remember how this pose looks, so if you could take a pic with me, I won't forget how it is supposed to be. HAHAHA!
Good thing I am married. I suck at this crap!

ashleyO said...

hahahha....so Lyd. Boys! Yay...new ones. Yay! Who cares what your roomies think. I always let my roomies get the boy and I still kind of regret it at times. If u like him make him like YOU back!!!

And kj, since I got me a new cell phone that can take pictures i'm just going to take a picture of him on Wednesday when we are doing roll. He will just think i'm sending a text. NOPE!!! oh and I totally flirted with him today in the dance training room. I told him I'd see him in there on Wednesday (along with 2 other of my friends).

So he saw me in class today, then in the hallway in the dance bldg., then in the training room, and then upstairs in the dance bldg again. Woot...and he said my name each thime.

tee hee...but there is a statement saying he can't date the students in the class...AND I DID IT!!! I brought up Adam and Laura Marriott and how they dated each other when she was his TEACHER! B was like WOW!

wink wink nudge nudge.

Trent and Nicole said...

How did you put the background paper on your blog? I am not tech savvy.

ashleyO said...

Right click any picture you find and select "Copy Image Location"
Go to Blog.
Customize
Edit Html
Scroll down just a little bit until you find "body { background"

make sure it says "url(http://PASTED IMAGE LOCATION OF YOUR CHOICE.jpg);

Preview it...but sometimes not all pictures work. So make sure you go to your blog officially...and not just in preview only. then if it works...save!

i hope that works for ya.

Alli Easley said...

HAPPY BIRTHDAY POOPSTRAP BILL!

Lyd said...

HOPPY BIRFDIE TO YAZ!

Dani said...

Happy happy birthday Ashley dear, happy days (and dates) will come to you all sememster (with your crush). If I had one wish I'll tell you so, a happy happy birthday and a grazing hand too low! WINK!!!!! Happy Birthday!!!

Eliza said...

yip yip you... yip yip me..... yip yip birth-a-dee.

-KJ said...

Happy Day to you!
I love that boy story. *snickers from joy*

Taylor said...

Bappa Bonkdirt!!!

The Young's said...

You are hilarious! I love it! I can totally picture all of it. Keep us updated on your TA crush:)

Alli Easley said...

this ain't no boyfriend list.

ashleyO said...

oh sorry!!!